Известие

Collapse
No announcement yet.

155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
    При мен на газ е доста зле в интервала от обороти горе-долу между 1200-1900 и то на всички предавки!
    Я за идеята изключи вариатора и виж как ще е без него за проба! Пиши после за резултата...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #92
      и при мен придърпва и то брутално, ама само на студен двигател, после нормализира
      =-v-=
      Madness? This is ALFA!!!

      Comment


      • #93
        За зключването на вариатора съм го пробвал и резултата няма придърпване но няма и ускорение.При мен също се оказа износена гърбица на изпускателния вал на първи цилиндър
        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
          За зключването на вариатора съм го пробвал и резултата няма придърпване но няма и ускорение.При мен също се оказа износена гърбица на изпускателния вал на първи цилиндър
          А като смени вала оправили се!? Питам защото до тоя момент съм сменил няколко вала... С първия които си беше неиния имаше огромни износвания къде ли не но нямах проблеми с придърпвания и тн.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #95
            А, дали по-малка компресия или липса на такава на някой от цилиндрите би оказвало такова влияние? Особено на по-ниските обороти?
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #96
              При мен смяната на вала е свързана и с ревизия на главата където ми направиха и реглаж на клапаните така че незнам дали е само от вала
              Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

              Comment


              • #97
                Обръщам се специално към старейшините.... Някой в крайна сметка намери ли решение на този дразнещ дефект? Защото видимо при мен валовете са о.к. На стария ми двигател същите мизерии правеше...... :/
                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                Comment


                • #98
                  Омръзнало и е да го пиша, но проблемът най-вероятно е разстоянието между електродите.
                  Направете го 0.7-0.6 мм и ще видите разликата.
                  А накрая си сложете свещи с иридиеви електроди и да мирясате!!!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Омръзнало и е да го пиша, но проблемът най-вероятно е разстоянието между електродите.
                    Направете го 0.7-0.6 мм и ще видите разликата.
                    А накрая си сложете свещи с иридиеви електроди и да мирясате!!!
                    Това което се опитваш да налагаш от толкова време за разстояние между електродите при газ не е вярно, разстоянието трябва да е по- голямо. Помисли и ми кажи защо, то трябва да е 1,2 мм при газ, а при бензин 0,8.
                    Става въпрос за свещи при които е възможно да се прави регулиране. Няма да ви слагам да четете факсимилета защото дори това не означава нищо за '' специалистите'' във форума.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Хора, хора..... Бях с обикновени свещи, бях с платиниеви свещи, сега съм и с иридиеви свещи. Разлика - 0...
                      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                      Comment

                      Working...
                      X